Кочержинська АнжелаKocherzhynska Anzhela2023-10-062023-10-062023Кочержинська А. Деякі аспекти корекційної роботи з дітьми молодшого шкільного віку з дизартрією [Текст] / А. Кочержинська // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 16–21.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13897У статті розкрито окремі аспекти системи логопедичного впливу при дизартрії. Виокремлено основні завдання логопедичної роботи з дітьми молодшого шкільного віку з дизартрією: розвиток артикуляційної моторики, мовного дихання, постановка звуків, закріплення звуків у мові,диференціація звуків етапи корекційної роботи. Визначено етапи корекційної роботи та здійснено характеристику кожного етапу. Підкреслено важливість індивідуального підходу до процесу корекції звуковимови.The article discloses certain aspects of the system of logopedic influence in case of dysarthria. The main tasks of speech therapy work with children of primary school age with dysarthria are highlighted: the development of articulatory motility, speech breathing, production of sounds, consolidation of sounds in speech, differentiation of sounds, stages of corrective work. The stages of corrective work were defined and the characteristics of each stage were carried out. The importance of individual approach to the process of speech correction is emphasized.ukдіти молодшого шкільного вікудизартріязвуковимовалогопедична роботакорекційна роботазаклад освітиchildren of primary school agedysarthriaspeechspeech therapy workcorrectional workeducational institutionДеякі аспекти корекційної роботи з дітьми молодшого шкільного віку з дизартрієюSome Aspects of Corrective Work with Children in Primary School With DysarthriaArticle