Вікторова ВікторіяViktorova ViktoriiaБондаренко Юлія АнатоліївнаBondarenko Yuliia Anatoliivna2024-07-222024-07-222024Вікторова В. Досвід використання кінезіологічних вправ з розвитку нейромоторики в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] / В. Вікторова, Ю. Бондаренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 118–122.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15257У статі висвітлено практику використання в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами кінезіологічних вправ з розвитку нейромоторики. Відібрані вправи систематизовано по групам з урахуванням рівня складності і задіювання різних систем організму. Розроблено педагогічні умови їх використання під час корекційно-розвиткових занять з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку.The article highlights the practice of using kinesiology exercises for the development of neuromotor skills in correctional work with children with special educational needs. The selected exercises are systematized into groups, taking into account the level of complexity and involvement of different body systems. Pedagogical conditions for their use during corrective and developmental classes with children with disorders of psychophysical development have been developed.ukдіти з особливими освітніми потребамипорушення психофізичного розвиткукорекційна роботакінезологічні вправирозвиток нейромоторикиchildren with special educational needsdisorders of psychophysical developmentcorrective workkinesiology exercisesneuromotor developmentДосвід використання кінезіологічних вправ з розвитку нейромоторики в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребамиExperience of Using Kinesiology Exercises оn the Development of Neuromotorics in Correctional Work with Children with Special Educational NeedsArticle