Пасько Ольга ОлександрівнаPasko Olha Oleksandrivna2017-04-202017-04-202014Пасько. О. О. Використання мультимедійних технологій під час вивчення миттєвої швидкості руху в курсі фізики загальноосвітньої школи [Текст] / О. О. Пасько // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 6, Ч. 1. – C. 90–94.978-966-7406-67-7https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1692У статті показано, що неузгодженість навчальних програм з фізики та математики не забезпечує у повній мірі оволодіння учнями математичним апаратом, необхідним для формування знань про певні дози навчального змісту. Як приклад розглянуто вивчення миттєвої швидкості руху матеріальної точки у старшій школі. Запропоновано динамічну цифрову модель, що відображає істотні ознаки миттєвої швидкості, сприяючи їх розумінню.This article explores that the disagreement physics and mathematics educational programs does not provide the full mastery o f pupils mathematical tools fo r knowledge. As an example, a study o f the instantaneous speed of a point in secondary school. The author offers а dynamical digital model to explore the instantaneous speed.ukшкільний курс фізикимиттєва швидкістьмультимедіаschool course of physicsinstantaneous speedmultimediaВикористання мультимедійних технологій під час вивчення миттєвої швидкості руху в курсі фізики загальноосвітньої школиUse of Multimedia Technology in the Study of Instantaneous Velocity in Secondary School Physics CourseArticle