Герман Вікторія ВасилівнаHerman Viktoriia VasylivnaГромова Наталія ВасилівнаHromova Nataliia Vasylivna2020-06-192020-06-192019-10Герман, В. В. Структурно-семантичні типи питальної модальності в новелах В. Стефаника [Текст] / В. В. Герман, Н. В. Громова // Nauka i edukacja w warunkach zmian cywilizacyjnych : materiały I międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, 30 października 2019 roku, Łódź. – Лодзь, 2019. – С. 81–82.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8962У дослідженні з‘ясовується місце і роль педагогічної практики у підготовці, становленні та самореалізації майбутнього вчителя-словесника; практика розглядається як внутрішня потреба особистості до повного розкриття своїх потенційних можливостей (професійних та особистісних якостей).The study clarifies the place and role of pedagogical practice in the preparation, formation and self-realization of future teachers of vocabulary; practice is seen as an internal need of the individual to fully disclose their potential (professional and personal qualities).ukпедагогічна практикапрофесійна майстерністьінтегративна якістьпрофесійне самовдосконаленнятехнологізаціяpedagogical practiceprofessional skillintegrative qualityprofessional self-improvementtechnologizationСтруктурно-семантичні типи питальної модальності в новелах В. СтефаникаStructural and Semantic Types of Interrogative Modality in V. Stefanyk's Short StoriesConferencePapers