Генкал Світлана ЕдуардівнаHenkal Svitlana Eduardivna2023-04-182023-04-182018Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Історія біології» [Текст] : для студентів освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 091 Біологія, 014.05 Середня освіта. Біологія та здоров’я людини / [уклад. С. Е. Генкал]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – 32 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13317Навчальний курс «Історія біології» спрямований на розв’язання проблеми формування готовності майбутнього біолога та вчителя біології до роботи в закладах загальної середньої освіти на основі глибокого розуміння етапів розвитку біологічної науки, різних її галузей та сучасних тенденцій біологічної науки. Методичні рекомендації містять програму курсу, ряд теоретично обґрунтованих рекомендацій до практичних занять з дисципліни, включають структуру, зміст заняття, список теоретичних питань і завдань для самопідготовки, що охоплюють основні теми даного курсу та дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни. У методичних рекомендаціях визначено питання для контролю та самоконтролю, що дозволить студентам підготуватись до практичних занять і більш чітко представляти зв’язок між теоретичним і прикладним рівнем даної дисципліни. Також вказана література, до якої студент може звернутися для отримання додаткових відомостей з курсу.The educational course «History of Biology» is aimed at solving the problem of forming the readiness of future biologists and biology teachers to work in institutions of general secondary education based on a deep understanding of the stages of the development of biological science, its various branches and modern trends in biological science. Methodological recommendations contain the course program, a number of theoretically based recommendations for practical classes in the discipline, include the structure, content of the class, a list of theoretical questions and tasks for self-training, which cover the main topics of this course and allow students to deeply learn the material of the discipline. In the methodological recommendations, questions for control and self-control are defined, which will allow students to prepare for practical classes and more clearly present the connection between the theoretical and applied level of this discipline. The literature that the student can refer to for additional information on the course is also indicated.ukісторія біологіїбіологіяперіод Середньовіччяепоха Відродженняепоха Нового часуінтеграція наукhistory of biologybiologyMiddle AgesRenaissanceNew Ageintegration of sciencesМетодичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Історія біології»Methodical Recommendations for Practical Classes in the Discipline «History of Biology»Guidelines