Школьний Олександр ВолодимировичShkolnyi Oleksandr Volodymyrovych2021-04-132021-04-132015Школьний, О. В. Про особливості підготовки до дворівневого ЗНО з математики [Текст] / О. В. Школьний // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 124–125.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10551У доповіді розглянуто особливості дворівневого зовнішнього незалежного оцінювання якості знань з математики в порівнянні з традиційною однорівневою системою загальнодержавного стандартизованого підсумкового оцінювання, наведено методичні рекомендації щодо підготовки учнів до даного виду тестування, які стосуються всіх основних тем шкільного курсу математики.We consider the features of two-level independent external assessment of quality of knowledge in math compared with traditional one-tier system of national standardized outcome assessment and put methodical recommendations for preparing pupils to this type of testing related to all basic topics of modern school math.ukдворівневе оцінювання навчальних досягнень з математикизагальнодержавне стандартизоване оцінюванняучні старшої школидержавна підсумкова атестаціязовнішнє незалежне оцінюванняtwo-level math achievements assessmentnational standardized outcome assessmentsenior school pupilsstate final attestationindependent external assessmentПро особливості підготовки до дворівневого ЗНО з математикиAbout Some Features of Preparing to Two-Level Math Achievements AssessmentArticle