Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-182018-01-182005Сбруєва, А. А. Оновлення змісту порівняльно-педагогічної освіти в умовах перманентних освітніх змін кінця ХХ − початку ХХІ ст. [Текст] / А. А. Сбруєва // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка і психологія. − 2005. − Вип. 248. − С. 125−131.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3627Стаття присвячена аналізу основних характеристик та вимірів освітніх змін. Розглянуто дві парадигми процесу освітніх змін: раціонально-структурну та стратегічно-системну. Охарактеризовано чотири виміри реалізації освітніх реформ: політичний, структурний, символічний (культурний) та людський.The article is devoted to the analyses of the main characteristics and dimensions of educational change. Two paradigms of educational change process are looked through: the rational-structural and the strategically-systemic. Four dimensions of the realization of education reforms are characterized: political, structural, symbolic (cultural) and human.ukпорівняльна педагогікаcomparative educationпорівняльно-педагогічні дослідженняresearch in comparative educationосвітні зміниeducational changeпарадигми освітніх змінparadigm of educational changeосвітні реформиeducational reformsОновлення змісту порівняльно-педагогічної освіти в умовах перманентних освітніх змін кінця ХХ − початку ХХІ ст.Modernization of the Content of the Comparative Education in the Context of the Permanent Educational Change of the end of the XXth − the Beginning of the XXIst CenturyArticle