Курінна А. Ф.Kurinna A. F.Корчева Л. М.Korcheva L. M.Погорєлова Н. В.Pohorielova N. V.2018-02-072018-02-072012Курінна, А. Ф. Рівень сформованої лінгвістичної, мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної компетенції учнів 6-х класів з урахуванням словоцентричного підходу [Текст] / А. Ф. Курінна, Л. М. Корчева, Н. В. Погорєлова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 320–326.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3922У статті окреслено шляхи формування словоцентричного підходу до вибору методичного інструментарію щодо вивчення лексичної системи мови.The paper outlines ways of formation of words-centrism approach to the selection of methodological tools in the study of lexical system of the language.ukслово як дидактична одиницясловоцентричний підхідсловоутвореннякомунікативні вміння і навичкикомунікативна компетенція школяраword as a didactic unitwords-centrizm approachword creationcommunicative skillscommunicative competence of studentsРівень сформованої лінгвістичної, мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної компетенції учнів 6-х класів з урахуванням словоцентричного підходуLevel of Formation of Linguistic, Speech, Communicative, Sociolcultural Competence of Students of 6 Grades Based on Words-Centrism ApproachArticle