Подосиннікова Ганна ІгорівнаPodosynnikova Hanna IhorivnaПипа АннаPypa Anna2024-04-022024-04-022023Подосиннікова Г. Методичні особливості та цифрові інструменти інтерактивного навчання англомовного діалогічного мовлення учнів молодшої школи [Текст] / Г. Подосиннікова, А. Пипа // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. – № 7 (131). – С. 54–74. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.07/054‐074https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14400У статті розглянуто сутність інтерактивного навчання іноземних мов,яке передбачає активну участь учнів у взаємодії та комунікації з вчителем та один з одним з опорою на розвиток критичного мислення. Визначено зміст поняття інтерактивного навчання англомовного діалогічного мовлення,розглянуто його методичні особливості та потенціал у формуваннікомпетентності в англомовному діалогічному мовленні учнів молодшої школи.Досліджено співвідношення стадій розвитку вмінь критичного мислення з етапами навчання англомовного діалогічного мовлення учнів молодшої школи.Охарактеризовано методичні підходи, стратегії та засоби, які можуть бути застосовані під час інтерактивного навчання англійської мови учнів молодшої школи. Розглянуто використання цифрових інструментів інтерактивного навчання англомовного діалогічного мовлення в умовах дистанційного навчання.Окреслено методичні труднощі впровадження інтерактивного навчання англомовного діалогічного мовлення з використанням цифрових інструментів дистанційного навчання у молодшій школі, надано рекомендації та стратегії для подолання цих труднощів.The article examines the essence of interactive foreign language teaching, which involves critical thinking and active participation of students in interaction and communication with the teacher and with each other. The interactive teaching of English dialogical speech is defined, its methodological features and potential in forming competence in English dialogical speech of primary school pupils are considered. Methodological approaches, strategies and tools that can be used during interactive teaching of English dialogical speech to primary school pupils are described. Special attention is paid to the use of digital tools for interactive teaching of English dialogical speech in distance learning conditions. Additionally, the difficulties of implementing interactive teaching of English dialogical speech with the use of digital distance learning tools in primary school are described. Recommendations and strategies for overcoming these difficulties are provided.ukінтерактивне навчаннякритичне мисленнястадії інтерактивного навчаннядистанційне навчанняцифрові інструменти інтерактивного навчаннядіалогічне мовленняанглійська мовамолодша школаinteractive learningcritical thinkingstages of interactive learningdistance learningdigital tools of interactive learningdialogical speechEnglish languageprimary schoolМетодичні особливості та цифрові інструменти інтерактивного навчання англомовного діалогічного мовлення учнів молодшої школиMethodical Features and Digital Tools Interactive Learning of English ‐Language Dialogic Broadcasting of Junior School StudentsArticle0000‐0001‐6123‐48450009‐0009‐8867‐865210.24139/2312‐5993/2023.07/054‐074