Скиба Тетяна ЮріївнаSkyba Tetiana Yuriivna2019-06-272019-06-272018-02-23Скиба, Т. Ю. Організаційний аспект визначення рівня знань соціально-економічного змісту в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / Т. Ю. Скиба // Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості : матеріали Міжнародної наукової конференції, 23 лютого 2018 року, м. Каунас (Литва). – Каунас, 2018. – С. 167–169.978-9934-571-25-1https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7403У статті подано мету, завдання та етапи роботи в межах проведення констатуючого етапу педагогічного дослідження. Визначено критерії, згідно з якими здійснювалась оцінка сформованості географічних знань учнів з порушеннями інтелектуального розвиткуThe article describes the purpose, tasks and stages of the work within the framework of holding the stage of pedagogical research. The criteria for evaluating the formation of geographical knowledge of students with intellectual disabilities were determined.ukметоди педагогічного дослідженняконстатувальний етап педагогічного експериментукритерії географічних знаньучні з порушеннями інтелектуального розвиткуmethods of pedagogical researchqualifying stage of pedagogical experimentcriteria of geographic knowledgestudents with intellectual disabilitiesОрганізаційний аспект визначення рівня знань соціально-економічного змісту в учнів з порушеннями інтелектуального розвиткуOrganizational Aspect of Determining the Level of Knowledge of Socio-economic Content in Persons with Intellectual Development FailuresArticle