Коршунова Наталія ІванівнаKorshunova Nataliia Ivanіvna2021-07-152021-07-152021Коршунова, Н. І. Огляд функцій педагога у роботі з учнями з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / Н. І. Коршунова // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 238–243.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11082У статті проаналізовано функції педагога у роботі з учнями з порушеннями інтелектуального розвитку. Акцентовано увагу на значенні професіограми у становленні педагогічної діяльності. Визначено особливості здійснення діагностичної; орієнтаційнопрогностичної; конструктивно-проектувальної; організаторської; інформаційнопояснювальної; комунікативно-стимуляційної; аналітико-оцінної; дослідницько-творчої та корекційної функцій. Зазначено особливості професійного становлення педагога для здійснення роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку.The article analyzes the functions of the teacher in working with students with intellectual disabilities. Emphasis is placed on the importance of the professional profile in the formation of pedagogical activity. Peculiarities of diagnostic implementation are determined; orientation and prognostic; constructive and design; organizational; informational and explanatory; communicative and stimulating; analytical and evaluation; research and creative and correctional functions. The peculiarities of professional development of a teacher for working with children with intellectual disabilities are indicated.ukпедагогфахівецьфункціїучні з інтелектуальними порушеннямирозвитокteacherspecialistfunctionsstudents with intellectual disabilitiesdevelopmentОгляд функцій педагога у роботі з учнями з порушеннями інтелектуального розвиткуReview of the Functions of the Teacher in Working with Students with Intellectual DisabilitiesArticle