Тушева Вікторія ВолодимирівнаTusheva Viktoriia Volodymyrivna2018-02-062018-02-062012Тушева, В. В. Технологічні аспекти формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя [Текст] / В. В. Тушева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 280–289.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3907У статті розглянуто технологію навчання, що спрямоване на формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя, запропоновано деякі методи навчання (проблемні лекції, проблемні семінари, мозковий штурм, метод евристичних питань, ТРВЗ-педагогіки, дидактичні ігри), які сприяють до активізації навчально-пізнавальної, науково-дослідницької, творчо-пошукової діяльності студентів вищої педагогічної школи.The teaching technique aimed at future teacher scientific-research culture forming is analyzed, some methods of teaching (problem lectures, problem seminars, brain storm, method of heuristic questions, TDRQ-pedagogics, didactic games) which lead to the activation of educational-informative, scientific research and creative-search activity of students in higher educational establishment are proposed.ukнауково-дослідницька культура майбутнього вчителятехнологія навчанняметоди активного навчаннядіалогічністьвзаємодія викладача і студентаfuture teacher scientific-research cultureteaching techniquemethods of active teachingdialogityinteraction of teacher and studentТехнологічні аспекти формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителяTechnological Aspects of Future Teacher Scientific-Research Culture FormingArticle