Залавська А. С.Zalavska A. S.2017-09-132017-09-132014Залавська, А. С. Задачі на доведення у стереометрії [Текст] / А. С. Залавська // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, В. С. Іваній, М. В. Каленик [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – Вип. 1 (6). – С. 21–25.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2258У статті йдеться мова про те, що головна увага у викладанні математики приділяється задачам, оскільки їх розв’язування є основним видом навчально-пізнавальної діяльності, у процесі якої школярі опановують вміннями та навичками математичної діяльності. У статті розглянуті основні методи розв’язування задач на доведення у стереометрії, та зроблено висновок, що учні не повинні дотримуватися певного алгоритму розв’язування задач, а знаходити саме той метод, який доцільно використати в ході вирішення тієї чи іншої задачі.The article says that the main attention to the teaching of mathematics is paid to the tasks, because their decisions are the foundation of teaching and learning activities, during which pupils master the skills and abilities of mathematical activity. The article describes the main methods of solving problems on the proofs in solid geometry, and concluded that the pupils do not have to stick to a particular algorithm for solving problems and finding exactly the method that should be used in the course of solving a particular problem.ukстереометріязадачі на доведенняgeometryproblems on the proofЗадачі на доведення у стереометріїTasks for the Proof in Solid GeometryArticle