Лобанова В. І.Lobanova V. I.2020-09-012020-09-012010Лобанова, В. І. Особливості пізнавальної сфери студентів-першокурсників педагогічного ВНЗ [Текст] / В. І. Лобанова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (3). – С. 218–224.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9148У статті розглянуто проблему особливостей пізнавальної сфери студентів-першокурсників, оцінки розвитку їх пізнавальних властивостей. Подано результати діагностики зорової та слухової пам’яті, уваги, мислення студентів першого курсу і висунута гіпотеза про можливість прогнозування успішності їх навчальної діяльності за показниками особливостей пізнавальної сфери.In the article the problem of features cognitive sphere of students-freshmen, estimation development of them is examined cognitive properties. The results of diagnostics visual and auditory memory, attention, thought of students of the first course are presented and a hypothesis is pulled out about possibility of prognostication progress them educational activity on the indexes of features cognitive sphere.ukпізнавальна сферапізнавальні властивостіуспішність навчанняособливості мисленняобсяг увагиобсяг пам’ятіcognitive spherecognitive propertiesprogress of studiesfeature of thoughtvolume of attentionvolume of memoryОсобливості пізнавальної сфери студентів-першокурсників педагогічного ВНЗThe Cognitive Activity of First Graduated Students in Pedagogical InstitutesArticle