Гиленко ЮліяHylenko YuliiaБондаренко Юлія АнатоліївнаBondarenko Yuliia Anatoliivna2024-07-292024-07-292024Гиленко Ю. Розвиток у дошкільників із порушеннями мовлення потреби у спілкуванні: теоретичний аналіз [Текст] / Ю. Гиленко, Ю. Бондаренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 190–194.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15265У статі автором здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку потреби у спілкуванні у дошкільників із порушеннями мовлення. Висвітлено етапи оволодіння дітьми мовленням як засобом спілкування протягом перших років життя та етапи розвитку потреби у спілкуванні дитини з дорослим. Описано психологічні особливості дітей із порушеннями мовлення, що негативно позначаються на процесі формування і розвитку мовлення як засобу комунікації.In the article, the author made a theoretical analysis of the problem of the development of the need for communication in preschoolers with speech disorders. The stages of children’s acquisition of speech as a means of communication during the first years of life and the stages of development of the child’s need for communication with an adult are highlighted. The psychological characteristics of children with speech disorders are described, which negatively affect the process of formation and development of speech as a means of communication and the need for communication.ukдошкільникипорушення мовленняпотреба у спілкуванніpreschoolersspeech disordersneed for communicationРозвиток у дошкільників із порушеннями мовлення потреби у спілкуванні: теоретичний аналізDevelopment of Communication Needs in Preschool Children with Speech Disorders: Theoretical AnalysisArticle