Головенко ІванHolovenko IvanБондаренко Юлія АнатоліївнаBondarenko Yuliia Anatoliivna2024-07-122024-07-122024Головенко І. Законодавчі засади розвитку інклюзивної освіти в Україні [Текст] / І. Головенко, Ю. Бондаренко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 15–2011.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15219У роботі здійснено аналіз законодавчо-нормативних документів, що регламентують право на освіту осіб з особливими освітніми потребами в аспекті організаційних, фінансових, понятійних засад, методичного й аналітичного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсного центру, рівневої підтримки дитини з особливими освітніми потребами в освітньому процесі тощо.16 Визначено, що інклюзивна освіта в Україні проходить досить тривалий шлях свого розвитку з кардинальними змінами на тлі законодавства.The article analyzes legislative and normative documents regulating the right to education of persons with special educational needs. The analysis of regulatory and legal support concerns organizational, financial, conceptual aspects, methodical and analytical support for the activities of the inclusive resource center, and the level of support for a child with special educational needs in the educational process. It was determined that inclusive education in Ukraine is going through a rather long path of development with radical changes against the background of legislation.ukзаконодавчі і нормативні документиінклюзивна освітаінклюзивне навчаннядіти з особливими освітніми потребамиlegislative and regulatory documentsinclusive educationinclusive learningchildren with special educational needsЗаконодавчі засади розвитку інклюзивної освіти в УкраїніLegislative Principles of the Development of Inclusive Education in UkraineArticle