Тесленко М. М.Teslenko M. M.2018-06-072018-06-072011Тесленко, М. М. Пізнавальна самостійність студента як структурний елемент професійної компетентності майбутнього вчителя [Текст] / М. М. Тесленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 331–337.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4931У статті обґрунтовано пізнавальну самостійність студентів як структурний елемент професійної компетентності майбутніх спеціалістів. Диференційовано поняття «компетентність» і «компетенція».Розглянуто сутність професійноїкомпетентності, подано аналіз її структурних компонентів.The article is devoted to the rationale of the cognitive autonomy of students as a structural element of professional competence of future professionals. Differentiates the concepts of "competence" and "competence". The essence of professional competence, an analysis of its structural components.ukрівень професійної підготовкикомпетентністькомпетенціякомпетентнісний підхідпізнавальна самостійністьконкурентоздатність спеціалістівпрофесійна кваліфікаціяlevel of trainingcompetencecompetencecompetence approachcognitive independencecompetitiveness specialistprofessional qualificationsПізнавальна самостійність студента як структурний елемент професійної компетентності майбутнього вчителяCognitive Independence of Students as a Structural Element of the Professional Competence of Future TeachersArticle