Книш Інна ВасилівнаKnysh Inna Vasylivna2016-12-222016-12-222011Книш, І. В. Проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу [Текст] / І. В. Книш // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (3). – С. 152–161.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/684У статті розглянуто проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу стосовно екологізації сучасної освіти та виховання. З’ясували, що саме вирішення проблем екологічної освіти у постнекласичний період розвитку наукового знання має сприяти формуванню екологічного мислення, його ноосферізації та розвитку екологічної культури.The article tackles the problems of formation of the modern educational discourse concerning ecological aspect of modern education and up-bringing. It was found out that solving problems of environmental education during post-non-classical period of scientific knowledge development must facilitate shaping of ecological mentality, its noospherisation and ecological culture development.ukосвітаeducationесенціалізмessentialismенциклопедизмencyclopedic learningідеалізмidealismпрагматична освітня програмаpragmatic educational programmeекологічний світоглядecological outlookалармізмalarmismсцієнтизмscientismконсерваціонізмconservationismекологічний реалізмecological realismПроблеми становлення сучасного освітнього дискурсуThe Problems of Formation of the Modern Educational DiscourseArticle