He YingХе Їн2024-04-172024-04-172023He Ying Pedagogical Conditions for Future Piano Teachers’ Methodological Competence Formation in the Process of Ensemble Music-Making [Текст] / He Ying // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. – № 2 (126). – С. 42–51. – DOI 10.24139/2312-5993/2023.02/042-051https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14557The article actualizes the problem of forming methodological competence of future piano teachers for teaching ensemble music-making. The article identifies contradictions that arose as a result of the fact that ensemble music-making is becoming an increasingly popular form of performing arts among children and youth, and purposeful methodological training before its teaching is not taken into account in educational and professional programs. Pedagogical conditions are presented, which are implemented in four stages: setting-motivational, artistic-experiential, performingcommunicative, methodological-inventive. Pedagogical conditions are substantiated for each stage and basic organizational forms and methods are proposed.У статті актуалізовано проблему формування методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано до викладання ансамблевого музикування. Визначено суперечності, які виникли внаслідок того, що ансамблеве музикування стає дедалі популярнішим видом виконавської творчості серед дітей та юнацтва, а цілеспрямованого методичного навчання до його викладання не враховано в освітньо-професійних програмах. Зазначене спонукало до науково-методичної рефлексії потенціалу виконавської дисципліни «Ансамблеве музикування». Представлено педагогічні умови, які запроваджуються за чотирма етапами: установочно-мотиваційний, художньо-досвідний, виконавсько-комунікативний, методико-винахідливий. До кожного етапу обґрунтовано педагогічні умови та пропоновано основні організаційні форми й методи.enensemble music-makingpedagogical conditionsprofessional trainingfuture piano teachersmethodsorganizational formsmethodical competenceансамблеве музикуванняпедагогічні умовипрофесійна підготовкамайбутні викладачі фортепіанометодиорганізаційні формиметодична компетентністьPedagogical Conditions for Future Piano Teachers’ Methodological Competence Formation in the Process of Ensemble Music-MakingПедагогічні умови формування методичної компетентності майбутніх викладачів фортепіано в процесі ансамблевого музикуванняArticle10.24139/2312-5993/2023.02/042-051