Семеног Олена МиколаївнаSemenoh Olena Mykolaivna2017-03-062017-03-062013Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі [Текст] / О. Семеног // Українська мова і література в школі, 2013. – № 5. – С.42–44.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1254У статті розглянуто особливості професійної практики у вищій філологічній школі як соціально-професійного і комунікативного феномена. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічній школі виступає формування Людини, Особистості, Особливості.The article describes the features of professional practice as a social-professional and communicative phenomenon. It is proved that the value priorities of folklore, literature and "land knowledge", dialectologic, ethnographic, pedagogical practices in high philological school is the formation of Man, Personalities, Individuality.ukвчитель-словесниквища філологічна школафольклорна практикалітературно-краєзнавча практикадіалектологічна практикаетнографічна практикапедагогічна практикаціннісні пріорітетиprofessional practicehigh philological schoolvalue prioritiesteacher-philologistЦіннісні пріоритети фахової практики у вищій школіValue Priorities of Professional Practice in High SchoolArticle