Гиря Олексій ОлексійовичHyria Oleksii OleksiiovychКуриленко А. О.Kurylenko A. O.2018-01-102018-01-102012Гиря, О. О. Компетентнісний підхід у процесі вивчення органічної хімії в 11 класі [Текст] / О. О. Гиря, А. О. Куриленко // Природничі науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: Є. О. Лебідь, Ю. І. Литвиненко, Г. Я. Касьяненко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – Вип. 9. – С. 214–219.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3493У статті висвітлено роль компетентнісного підходу в процесі навчання органічної хімії в 11 класі. Розглянуто особливості використання компетентнісного підходу у практичній діяльності, а також окреслено етапи уроку на яких найбільш його доцільніше використовувати. Доведено, що впровадження компетентнісного підходу до вивчення хімії органічних сполук у 11 класі підвищує рівень навчальних досягнень учнів і сприяє розвитку інтелектуальних умінь.The article highlights the role of the competency approach in the process of learning of organic chemistry in the 11th form. The features of the competency approach in practice, and outlines the stages of the lesson which it most appropriate to use. It is shown that the introduction of the competency approach to the study of chemistry of organic compounds in the 11 form enhances pupils' progress and promote the development of intellectual skills.ukкомпетентнісний підхідкомпетентністьключові компетенціїінтеграція природничо-наукових знаньдіяльність учнівcompetence approachcompetencekey competenciesintegration of natural-scientific knowledgeactivities of pupilsКомпетентнісний підхід у процесі вивчення органічної хімії в 11 класіCompetency Approach in the Process of Learning of Organic Chemistry in 11th FormArticle