Воронова О. В.Voronova O. V.2019-01-112019-01-112010Воронова, О. В. Соціально-педагогічні технології перепідготовки безробітних у вищих навчальних закладах [Текст] / О. В. Воронова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 270–277.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6533У статті описано основні соціально-педагогічні технології, що визначають напрям навчального процесу перепідготовки безробітних. Здійснена їх характеристика в контексті педагогічного впливу на підвищення ефективності навчання безробітних у вищих навчальних закладах, на їх професійне становлення.In clause by the author are described basic social - pedagogical technologies determining a direction of educational process of the unemployed' retraining. Their characteristic in a context of pedagogical influence on increase of a learning efficiency of the unemployed in higher educational institutions, on their professional definition is carried out.ukбезробітнісоціально-педагогічні технологіїпрофесійне навчанняперепідготовкапрофесійне становленнясоціальна адаптаціяunemployed personssocially-pedagogical technologiesvocational trainingretrainingprofessional becoming social adaptationСоціально-педагогічні технології перепідготовки безробітних у вищих навчальних закладахSocial-Pedagogical Technologies оf Retraining of the Unemployed іn Higher Educational InstitutionsArticle