Мізерна Т. П.Mizerna T. P.2017-11-212017-11-212013Мізерна, Т. П. Методологічні підходи до аналізу проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи на основі моніторингових технологій [Текст] / Т. П. Мізерна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 343–354.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2858У статті обґрунтовано методологічні підходи до аналізу проблеми дослідження: філософський, діалектичний, системний, структурно-функціональний. Представлено методологічну систему дослідження проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Виокремлено специфічні риси процесу соціального пізнання управління. Проаналізовано положення, що розкривають сучасні підходи до проблеми підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи формування й розвитку комунікативної компетенції, дослідження з проблеми контролю в навчанні іноземної мови.Methodological approaches to the analysis of the research problem: philosophical dialectical, systemic, structural and functional are based in the article. Methodological system of the research of the problem of quality management of pupils’ training in foreign language in secondary school is represented. The specific characteristics of the process of the social knowledge management are distinguished. The situation, revealing new approaches to the problem of training of foreign language secondary school students and the formation and development of communicative skills, research on control in learning a foreign language are analyzed in the article.ukметодологіяметодологічні підходиуправління якістюіноземна мовамоніторингові технологіїmethodologymethodological approachesquality managementforeign languagemonitoring technologiesМетодологічні підходи до аналізу проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи на основі моніторингових технологійMethodological Approaches to the Analysis of the Problem of Quality Management of Pupils’ Training in Foreign Language in Secondary SchoolArticle