Бодавська БогданаBodavska BohdanaБутенко Віта ГригорівнаButenko Vita Hryhorivna2023-06-132023-06-132023Бодавська, Б. Дитячий фольклор як засіб комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей раннього віку [Текст] / Б. Бодавська, В. Бутенко // Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи : збірник наукових статей студентів, магістрантів та молодих науковців. Суми : ФОП Цьома С. П., 2023. – С. 32−38.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13626У статті визначено сутність понять «фольклор», «дитячий фольклор»; розкрито можливості різних жанрів дитячого фольклору (колискових пісень, забавлянок, потішок, примовок, прозивалок, мовчанок, мирилок, загадок, закличок, лічилок, скоромовок, прислів’їв, приказок, казок, народних ігор-забав) для комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей раннього віку.The article defines the essence of the concepts "folklore", "children's folklore"; the possibilities of various genres of children's folklore (lullabies, nursery rhymes, rhymes, proverbs, name-callings, silent songs, rhymes, riddles, invocations, counters, tongue twisters, proverbs, sayings, fairy tales, folk games) for the communicative and speech development of early childhood children are revealed ageukфольклордитячий фольклоркомунікативно-мовленнєвий розвитокдіти раннього вікуfolklorechildren's folklorecommunicative and speech developmentyoung childrenДитячий фольклор як засіб комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей раннього вікуChildren's Folklore as a Means of Communicative and Speech Development of Young ChildrenArticle