Герасименко Людмила МиколаївнаHerasymenko Liudmyla Mykolaivna2021-07-152021-07-152021Герасименко, Л. М. Використання фольклору як інструмент морального виховання школярів з порушеннями інтелекту [Текст] / Л. М. Герасименко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 179–183.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11072У статті здійснено аналіз робіт науковців з цієї проблематики. Висвітлено ефективні прийоми використання фольклору у виховній роботі дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Зазначено види фольклорного матеріалу. Наголошено на важливості морального виховання дітей цієї категорії. Підкреслено необхідність широкого використання наочного матеріалу (іграшок, картин, посібників), за допомогою яких створюється розгорнута картина дій і їх результат.The article analyzes the work of scientists on this issue. Effective methods of using folklore in the educational work of children with intellectual disabilities are highlighted. The types of folklore material are indicated. The importance of moral education of children in this category is emphasized. The necessity of wide use of visual material (toys, pictures, manuals) by means of which the developed picture of actions and their result is created is emphasized.ukфольклорморальне вихованняшколярі з порушеннями інтелектуального розвиткуfolkloremoral educationschoolchildren with intellectual disabilitiesВикористання фольклору як інструмент морального виховання школярів з порушеннями інтелектуThe Use of Folklore as a Tool for Moral Education of Students with Intellectual DisabilitiesArticle