Чистякова Ірина АнатоліївнаChystiakova Iryna Anatoliivna2021-04-292021-04-292015Чистякова, І. А. Творчий супровід розвитку особистості студента – майбутнього педагога у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу [Текст] / І. А. Чистякова // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 118–120.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10689У статті автором визначено необхідність здійснення творчого супроводу для розвитку особистості студента – майбутнього педагога. Подано визначення понять «супровід», «педагогічний супровід», «творчий супровід». Розглянуто основні компоненти творчого супроводу. Звернено увагу на важливість здійснення систематичного творчого супроводу з першого до випускного курсу.In the article the author identified the need to implement creative support for the development of the individual student – the future teacher. the definition of "support", "pedagogical support", "creative support" are given The main components of creative support are highlighted. Attention to the importance of implementing a systematic creative support from the first to final year is drawn.ukсупровідтворчий супровідстудентмайбутній педагогприродничо-математичні дисципліниsupportcreative supportstudentfuture teachernatural-mathematical disciplinesТворчий супровід розвитку особистості студента – майбутнього педагога у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклуThe Creative Support of the Student – the Future Teacher’s Development in the Process of Learning the Disciplines of Naturally-Mathematical CycleArticle