Петровська К. В.Petrovska K. V.2018-05-252018-05-252011Петровська, К. В. Критерії, показники та рівні сформованості суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об'єднань [Текст] / К. В. Петровська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 41–49.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4848У статті подано систему критеріїв сформованості суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об'єднань (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-усвідомлювании, емоціино-почуттєвии, рефлексивно-регулятивнии та діяльнісно-поведінковий). Відповідно до критеріїв та показників визначено рівні сформованості суспільно-нормативної поведінки (високий, середній, низький та деформований).In the article is defined criteria system of formation of the socio-normative behavior for students of creative informal associations (motivational-evaluative, cognitive-aware. emotionally sensitive, reflexive-regulatory and activity-behavioral). According to the criteria and indicators defined levels of formed social-normative behavior (high, medium, low and distorted).ukкритеріїпоказникирівні сформованостісуспільно-нормативна поведінкаучнівська молодьтворчі неформальні об'єднаннясоціалізаціяcriteriaindicatorslevels of formationsocial-normative behaviorstudentscreative informal associationssocializationКритерії, показники та рівні сформованості суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об'єднаньCriteria, Indicators and Levels of Forming the Social-Regulatory Behavior of Students Creative Informal AssociationArticle