Іванова Ольга ІванівнаIvanova Olha Ivanivna2018-02-052018-02-052012Іванова, О. І. Формування пізнавального інтересу шестикласників у позаурочний час [Текст] / О. І. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 184–193.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3887У статті схарактеризовано форми і методи розвитку пізнавального інтересу молодших підлітків у позаурочний час. Обґрунтовано стимулюючий вплив організації і проведення пізнавальних заходів щодо заохочення учнів до самостійного пізнання, розкриття їх здібностей, розвитку інтересів, самореалізації і самоствердження шестикласників із різними видами пізнавальних інтересів.In this article are presented form and methods of stimulation adolescents' studying interest. Organization of after classes studying activities helped pupils with different kinds of cognitive need to present, disclose and develop themselves.ukмолодші підліткипізнавальний інтереспозаурочна пізнавальна діяльністьсамореалізаціяyoung adolescencestudying interestafter-classes studying activityФормування пізнавального інтересу шестикласників у позаурочний часForming of Adolescents' Studying Interest in After-Classes ActivitiesArticle