Громова Наталія ВасилівнаHromova Nataliia Vasylivna2019-10-282019-10-282008Громова, Н. В. Механізми евристичної діяльності вчителя та учнів під час вивчення гуманітарних предметів [Текст] / Н. В. Громова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 217–225.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7801У статті на теоретико-експериментальному рівні описані механізми евристичної діяльності вчителя та учнів під час вивчення гуманітарних предметів. Обґрунтовується доцільність комплексного застосування таких механізмів евристичного навчання, як «аналіз через синтез», пошук невідомого за допомогою асоціативних зв’язків, серії евристичних запитань тощо.Some mechanisms of heuristic activity of teachers and pupils in studying Humanities are described in the article. The importance of integrated usage of such mechanisms of heuristic teaching as analysis through synthesis, search for unknown with the help of associative connections, heuristic questions and some others is proved.ukмеханізми евристичної діяльності вчителя та учніввивчення гуманітарних предметівевристичне навчанняmechanisms of heuristic activity of teachers and pupilsstudying humanitiesheuristic teachingМеханізми евристичної діяльності вчителя та учнів під час вивчення гуманітарних предметівMechanisms of Teacher’s and Student’s Heuristic Activity During Learning Humanity SubjectsArticle