Завражна Олена МихайлівнаZavrazhna Olena Mykhailivna2017-11-172017-11-172016Завражна, О. М. Нанотехнології як один з чинників формування мотивації учнів до отримання нових знань з фізики [Текст] / О. М. Завражна // Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, м. Суми, 15-16 квітня 2015 р. – Суми : СумДПУ, 2015. – С. 60–61.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2831Вивчення сучасних напрямків у виробничій сфері і нанотехнологій не знайшло відображення в шкільних стандартах і програмах з фізики. Отже, в світлі тотального розвитку наноіндустрії, необхідне коригування шкільної фізичної освіти, що призведе до підвищення ключових компетенцій учнів та формуванню інтересу до вивчення предметів природничого циклу в цілому.The study modern trends in production and nanotechnology are not reflected in school standards and programs in physics. So, in light of the total development of nanotechnology, necessary adjustment to school physical education, which will improve the core competencies of students and the formation of interest in the study of natural subjects in general.ukвивчення нанотехнологійкомпетентністьшкільні стандартинаноіндустріямотиваціяstudy nanotechnologyschool standardsnanotechnologynanotechnologymotivationcompetenceНанотехнології як один з чинників формування мотивації учнів до отримання нових знань з фізикиNanotechnology as a Factor in the Formation of Motivation of Students to Acquire New Knowledge of PhysicsArticle