Скрипченко Наталія МихайлівнаSkrypchenko Nataliia Mykhailivna2021-07-152021-07-152021Скрипченко, Н. М. Сюжетно-рольова гра як засіб розвитку самостійності у дітей з порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку [Текст] / Н. М. Скрипченко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 319–324.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11097У статті здійснено аналіз робіт науковців із проблематики організації ігрової діяльності дітей з порушеннями інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку. Дано визначення поняттям «самостійність» та «сюжетно-рольова гра». Наголошено на корекційному значенні сюжетно-рольової гри. Підкреслено важливість організації комплексного підходу в роботі з означеною категорією дітей та врахування індивідуальних показників розвитку кожного школяра.The article analyzes the work of scientists on the organization of play activities of children with intellectual disabilities of primary school age. The definition of the concept of «independence» and «role-playing game» is given. Emphasis is placed on the corrective significance of the plot-role play. The importance of organizing an integrated approach in working with this category of children and taking into account the individual development indicators of each student is emphasized.ukсюжетно-рольова грамолодший шкільний вікдіти з порушеннями інтелектуального розвиткуplot-role playprimary school agechildren with intellectual disabilitiesСюжетно-рольова гра як засіб розвитку самостійності у дітей з порушеннями інтелекту молодшого шкільного вікуPlot-Role Play as a Means of Developing Independence in Children with Intellectual Disabilities of Primary School AgeArticle