Кравченко Анатолій ІвановичKravchenko Anatolii IvanovychСай Наталія ВіталіївнаSai Nataliia VIitaliivna2018-03-022018-03-022017-04-14Сай, Н. В. Особливості роботи логопеда в комплексному підході до корекції заїкання у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Н. В. Сай, А. І. Кравченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С.129–131.2524-0587https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4177Висвітлено комплексний підхід до корекції заїкання у дітей молодшого шкільного віку, з’ясовано роль логопеда в цьому процесі, особливості його роботи з дітьми та їхніми батьками.Освещен комплексный подход к коррекции заикания у детей младшего школьного возраста, выяснена роль логопеда в этом процессе, особенности его работы с детьми и их родителями.The article reveals a complex approach to stammer of preschool age children and explains the role of speech therapist in this process as well as peculiarities of his work with children and their parents.ukкорекція заїканнякомплексний підхіддіти молодшого шкільного вікулогопедичні заняттялогопедcorrection of stammercomplex approachpreschool age childrenlogopedic lessonspeech therapistкоррекция заиканиякомплексный подходдети младшего школьного возрасталогопедические занятиялогопедОсобливості роботи логопеда в комплексному підході до корекції заїкання у дітей молодшого шкільного вікуFeatures of the Speech Therapist's Work in the Complex Approach to Correction of Stuttering in Young Children of School AgeArticle