Тарасова Тетяна БорисівнаTarasova Tetiana Borysivna2019-04-052019-04-052017Тарасова, Т. Б. Формування професійних компетентностей майбутніх педагогів в умовах дистанційної навчально-професійної діяльності [Текст] / Т. Б. Тарасова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 78–79.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7104У статті аналізуються цілі та мотиви навчальної діяльності студентів вищої школи в умовах дистанційного навчання. Розкривається психологічний потенціал дистанційного навчання у формуванні професійних компетенцій майбутніх педагогів.The paper reveals the goals and motives of educational activities of higher education institutions ’ students in the context of distant education. The psychological potential of distant education in formation offuture teachers’ professional competencies is revealed.ukдистанційне навчаннястуденти вищої школинавчально-професійна діяльністьцілі навчальної діяльностімотиви навчальної діяльностіdistant educationstudents of higher education establishmentseducation and professional activitygoals of educational activitymotives of educational activityФормування професійних компетентностей майбутніх педагогів в умовах дистанційної навчально-професійної діяльностіForming Future Teacher' Professional Competencies by Means of Distant Educational and Professional ActivityArticle