Листопад Олена ВалеріївнаLystopad Olena Valeriivna2018-05-112018-05-112011Листопад, О. В. Теорія освітніх змін у контексті інноваційного розвитку [Текст] / О. В. Листопад // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 159–172.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4777У статті здійснено аналіз зарубіжної теорії освітніх змін у контексті інноваційного розвитку: охарактеризовано сутність освітніх змін, систематизовано існуючі моделі освітніх змін, роаналізовано основні механізми освітніх змін, установлено вектори подальшого формування зарубіжної теорії освітніх змін в умовах інноваційного розвитку.Tendencies of educational theory's evolution in the innovative development's idea are discussed at this article: educational theory's components, educational theory's models, approaches for educational theory's evolution are analyzed in innovative development's context.ukінноваційний розвиток освітитеорія освітніх змінмоделі освітніх змінконцепція вільного ринкуконцепція круглого столуконцепція інституційних змінinnovative developmenteducational change theoryeducational change's modelsFree Market TheoryRoundtable TheoryInstitutional Change TheoryТеорія освітніх змін у контексті інноваційного розвиткуEducational Change Theory in Innovative Development's ContextArticle