Труш ЯнаTrush Yana2019-03-222019-03-222018Труш, Я. Інтегровані уроки української мови в ході вивчення орфографії в початковій школі [Текст] / Я. Труш // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [редакційна рада: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, О. В. Семеніхіна]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Ч. 1. – С. 29–31.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6986У статті висвітлено сутність процесу інтеграції на уроках української мови в ході вивчення орфографії. Зазначені завдання інтегрованого уроку і результат інтеграції, перспективність інтегрованого навчання. Методичні поради для засвоєння орфограм на уроках української мови допоможуть правильно підготувати й провести інтегрований урок.The essence of the integration process at the Ukrainian language lessons during the study of spelling is elucidated in the article. The specified tasks of the integrated lesson and the result of integration, perspective integrated training. Methodological tips for a primary school teacher on learning orphograms in Ukrainian lessons, as well as developing an integrated lesson will help you to organize an integrated lesson properly.ukінтеграціяінтегроване навчанняінтегрований урокучні молодшого шкільного вікуорфографіяintegrationintegrated learningintegrated lessonpupils of elementary school agespellingІнтегровані уроки української мови в ході вивчення орфографії в початковій школіIntegrated Ukrainian Lessons in the Process of Studying Spelling in Elementary SchoolArticle