Товчигречка Леся ВікторівнаTovchyhrechka Lesia Viktorivnа2018-02-062018-02-062012Товчигречка, Л. В. Форми організації двомовного навчання в університетах США [Текст] / Л. В. Товчигречка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 188–196.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3905У статті розглянуто питання організації' двомовного навчання в університетах США. Проаналізовано основні форми організації навчання у вищій школі США: лекційні заняття, проектування, коопероване навчання, самостійна робота, електронне навчання. Охарактеризовано їх особливості стосовно двомовного навчання.The article deals with the question of bilingual instruction organization in the higher education of the USA. The main organizational forms of instruction are considered: lection, project work, cooperation, individual work, e-learning. Their peculiarities as for bilingual instruction are characterized.ukформа організації навчаннядвомовне навчанняінтерактивне навчаннякоопероване навчаннясамостійна навчальна роботапроектуванняелектронне навчанняorganizational forms of instructionbilingual instructioninteractive learningcooperationindividual workproject worke-learningФорми організації двомовного навчання в університетах СШАOrganizational Forms of Bilingual Instruction in the USA UniversitiesArticle