Казаков Володимир ЛеонідовичKazakov Volodymyr Leonidovych2025-06-052025-06-052024Казаков В. Критерії оцінки якості роботи гіда та екскурсії на основі фідбеку [Текст] / В. Казаков // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, (17–18 квітня 2024 року, м. Суми) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 38–42.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17064У роботі розглянутий важливий аспект роботи гіда: як проведена екскурсія, які її результати. У матеріалі статті розглянуті критерії якості вдалої і невдалої роботи гіда, які визначені методом аналізу та узагальнення коментарів та реакцій (фідбеку) екскурсантів на якість екскурсії та роботу гіда.The work examines an important aspect of the guide's work: how the tour was conducted and what were the results. The material of the article examines the quality criteria of successful and unsuccessful work of the guide, which are determined by the method of analysis and generalization of comments, and reactions (feedback) of excursionists on the quality of the excursion and the work of the guide.ukтуристичний гідекскурсіякритерії якості роботи гідафідбекtourist guideexcursionguide quality criteriafeedbackКритерії оцінки якості роботи гіда та екскурсії на основі фідбекуCriteria for Evaluating the Quality of the Guide's Work and Excursions Based on FeedbackArticle