Hill DzhenisГілл Дженіс2024-09-202024-09-202024Hill D. Mathematics Through Language and Language Through Mathematics: Condensation Transcription as a Point of Symbiosis [Техt] / D. Hill // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: М. П. Вовк, М. Гр. Воскоглу, М.Г. Друшляк та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2024. – Вип. 3 (39). – С. 31–37. – DOI: 10.31110/fmo2024.v39i3-040009-0004-4902-3542https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15460This paper explores the idea of condensation transcription—which is defined as the reduction of lengthy collections of lexical elements or mathematical descriptions into short forms—as the point where mathematics and language learning cross-influenceone another notably. To elaborate, condensation transcription is defined as the linguistic ability and procedure that permits the reconstruction and compacting of larger lexical sets into more manageable forms while maintaining the basic meanings of thosesets. Such a phenomenon occurs when mathematical concepts are rewritten from page-long descriptions to figures and numerical entities, and when literary passages are compressed into their main ideas. Formulation of the problem. Word problems, main idea identifications, and essay writing are some of the most dreaded topics of study in mathematics and language. In order to suggest improvements in these challenging areas within the education of both disciplines, this paper’s research emphasizes the significance of condensation transcription and makes readers aware of it by examining lexical elements in language and mathematical entities, pinning their origins, and explaining what learning strategies can be extracted from language that could be useful in mathematics learning, and vice versa.Materials and methods.The resources used in this investigation include a comprehensive dictionary entry, a word problem, literary text passages, and written explorations of mathematical concepts, all of which are dissectedthrough the implementation of condensation transcription’s conventional procedures, which are termed ‘analysis,’ ‘coding,’ and ‘decoding.’ This procedure is necessary to show, first-hand, how condensation transcription works and how it is applied, as wellas what can be gleaned from its functions and applications. Results. The results point to condensation transcription being a basic concept in mathematics and language that powers mathematical learning through comprehension of language, and reversely. Conclusions.As a whole, this paper underscores the importance of having the knowledge of condensation transcription in language and mathematics. By recognizing the role of condensation transcription as a foundational language process, practitioners in both language and mathematics could make some of the most difficult concepts in both disciplines easier for students to grasp.У цій статті досліджується ідея конденсаційної транскрипції, яку визначають як зведення довгих наборів лексичних елементів або математичних описів до коротших форм, тобто точку дотику математики та мови, в якій вони значно впливають одне на одного. Для уточнення, конденсаційна транскрипція визначається як лінгвістична здатність та процедура, яка дозволяє відновлення та ущільнення більших лексичних наборів до більш зручних форм, зберігаючи основні значення цих наборів. Таке явище відбувається, коли математичні концепції зводяться з довгих описів до символьних записів, а також коли літературні уривки стискаються до основних ідей Формулювання проблеми.Текстові задачі, визначення основних ідей та написання есе –це одні з найбільш важливих завдань при вивченні математики та мови. З метою полегшення навчання математики та мови автори дослідженняпідкреслюють значення конденсаційної транскрипції та знайомлять читачів з цими поняттями, розглядаючи лексичні елементи у мові та математичні об'єкти, встановлюючи їх походження та пояснюючи, які стратегії можна перенести з навчання мови на навчання математики, і навпаки.Матеріали та методи. Ресурси, використані у цьому дослідженні, включають в себе комплексне словникове визначення, текстові задачі, уривки літературного тексту та письмові дослідження математичних концепцій, які досліджуються за допомогою використання стандартних процедур конденсаційної транскрипції –«аналіз», «кодування» та «декодування», з метою демонстрації, як працює на практиці конденсаційна транскрипція, як її застосовують та які висновки можна зробити з цих застосувань.Результати.Результати вказують на те, що конденсаційна транскрипція є базовим поняттям в математиці та мові, яке забезпечує навчання математики через розуміння мови, і навпаки.Висновки. Загалом, дане дослідження підкреслює важливість знання конденсаційної транскрипції в мові та математиці. Розуміння ролі конденсаційної транскрипції як базового мовного процесу, полегшить вивчення студентами як мови, так і математикиenCondensation TranscriptionAnalysisCodingDecodingMini Essayконденсаційна транскрипціяаналізкодуваннядекодуванняміні-есеMathematics Through Language and Language Through Mathematics: Condensation Transcription as a Point of SymbiosisМатематика через мову та мова через математику: конденсаційна транскрипція як точка симбіозуArticle10.31110/fmo2024.v39i3-04