Леоненко Андрій ВасильовичLeonenko Andrii VasylovychНестеров Артем ОлександровичNesterov Artem Oleksandrovych2022-02-152022-02-152021Нестеров, А. О. Удосконалення швидкісно-силових якостей старшокласників які займаються у шкільній секції з боксу [Текст] : магістер. робота / А. О. Нестеров ; науковий керівник А. В. Леоненко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 55 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12169Аналіз даних літературних джерел дозволяє відмітити, що оптимальний розвиток швидкісно-силових здібностей старшокласників, які відвідують секцію з боксу може бути забезпечений за умов виявлення оптимальних параметрів швидкісно-силових якостей у старшокласників які займаються у шкільній секції з боксу та обґрунтування ефективної методики розвитку даних здібностей. Рівень розвитку швидкісно-силових якостей у старшокласників які займаються у шкільній секції з боксу відображають наступні показники: стрибки у довжину й у висоту з місця, метання набивного м’яча масою 3 кг двома руками знизу вперед, стрибки через скакалку. Розроблено методику розвитку швидкісно-силових здібностей старшокласників які займаються у шкільній секції з боксу протягом експерименту. Основними методами є наступні: 1) сполученого впливу; 2) варіативного впливу; 3) короткочасних зусиль і повторний.Analysis of literature data allows us to note that the optimal development of speed and strength abilities of high school students attending the boxing section can be provided by identifying the optimal parameters of speed and strength qualities in high school students engaged in school boxing section and justify effective methods of developing these abilities. The level of development of speed and strength qualities in high school students in boxing is reflected in the following indicators: long jump and high jump, throwing a stuffed ball weighing 3 kg with both hands from the bottom forward, jumping rope. A method for the development of speed and strength abilities of high school students engaged in the school boxing section during the experiment has been developed. The main methods are as follows: 1) combined effects; 2) variable influence; 3) short-term effort and re.ukучніпрограмабоксрухова активністьфізичні якостіпідготовкашкільні заняттяstudentsprogramboxingphysical activityphysical qualitiespreparationschool lessonsУдосконалення швидкісно-силових якостей старшокласників які займаються у шкільній секції з боксуImprovement of Speed and Power Qualities High School Students Engaged in the School Boxing SectionMasters