Химченко Марина ВолодимирівнаKhymchenko Maryna Volodymyrivna2021-07-272021-07-272021Химченко, М. В. До питання психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня в умовах інклюзивного навчання [Текст] / М. В. Химченко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 285–291.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11159У статті розглядаються ключові аспекти реалізації комплексного підходу у процесі психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня. Наголошується, що кожен учасник команди психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами має володіти знаннями щодо його психофізичних особливостей. Розкрито особливості розвитку, характерні для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня. Висвітлено актуальні питання та основи психолого-педагогічного супроводу. Досліджено основні проблеми у роботі команди психолого-педагогічного супроводу дитини з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня.The key aspects of the implementation of an integrated approach in the process of psychological and pedagogical support of children with moderate intellectual disabilities are highlighted in the article. It is emphasized that each member of the team of psychological and pedagogical support of a student with special educational needs must have knowledge about his psychophysical characteristics. The peculiarities of development characteristic of children with moderate intellectual disabilities are revealed. Topical issues and bases of psychological and pedagogical support are covered. The main problems in the work of the team of psychological and pedagogical support of a child with moderate intellectual disabilities have been studied.ukпсихолого-педагогічний супровідінтелектуальні порушеннядитина з особливими освітніми потребамизаклади загальної середньої освіти інклюзивне навчанняpsychological and pedagogical supportintellectual disorderschildren with special educational needsgeneral secondary education institutionsinclusive educationДо питання психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня в умовах інклюзивного навчанняOn the Issue of Psychological and Pedagogical Support of Children with Moderate Intellectual Disorders in Conditions of Inclusive LearningArticle