Коробова Л. О.Korobova L. O.2018-06-042018-06-042011Коробова, Л. О. Соціально-педагогічні особливості роботи з дітьми-вихованцями дитячого будинку [Текст] / Л. О. Коробова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 19–28.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4896У статті розглянуто соціально-педагогічні особливості роботи з дітьми-вихованцями дитячого будинку. Розкрито систему знань та умінь, якими має володіти соціальний педагог для ефективної співпраці з такою категорією дітей, а також особливості соціально-педагогічної та культурологічної підготовки спеціалістів для роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування.Anotatium.In the article the socialpedagogical features of work are examined with the children-pupils of child's house. An author exposes the system of knowledge and abilities that a social teacher must own for an effective collaboration with such category of children and also features of socialpedagogical and kul'turologichnoy preparation of specialists for work with children-orphans and by children, deprived paternal anxietyukдитячий будиноксоціалізаціясоціальний педагогдитина-сиротадитинапозбавлена батьківського піклуванняпідготовказнанняуміннянавичкиchild's housesocializationsocial teacherchild-orphanchild deprived paternal caringpreparationknowledgeabilityskillsСоціально-педагогічні особливості роботи з дітьми-вихованцями дитячого будинкуSocial-Pedagogical Features of Work with the Children-Pupils of Child's HouseArticle