Руденко Н.М.Rudenko N.M.Кулик ВітаKulyk Vita2023-10-062023-10-062023Кулик В. Формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня засобами творчої гри [Текст] / В. Кулик ; науковий керівник Н. Руденко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 21–27.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13898Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню методики корекції лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами творчої гри. Наголошується, що лексикосемантичний компонент забезпечує формування високої мовної культури особистості. Описано чинники, що зумовлюють формування лексичної сторони мовлення дошкільника. Показано значущість конструктивної діяльності гри у формування лексико-семантичної сторони мовлення дітей з ЗНМThe article is devoted to the theoretical foundation of the method of correcting the lexical-semantic side of speech in children with general underdevelopment of the third level of speech by means of creative play. It is emphasized that the lexical-semantic component ensures the formation of a high linguistic culture of the individual. The factors determining the formation of the lexical side of the preschooler’s speech are described. The significance of the constructive activity of the game in the formation of the lexical-semantic side of the speech of children with general underdevelopment of speech is shown.ukдіти дошкільного вікузагальне недорозвинення мовленнялексико-семантична сторона мовленнятворча граpreschoolersgeneral underdevelopment of speechlexical-semantic side of speechcreative playФормування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня засобами творчої гриFormation of the Lexico-Semantic Side of Speech in Children with General Underdevelopment of the Third Level of Speech by Means of the Creative PlayArticle