Манохіна І. В.Manokhina I. V.2017-11-212017-11-212013Манохіна, І. В. Реалізація моделі як одна із умов формування готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування [Текст] / І. В. Манохіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 388–397.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2863У статті аргументовано необхідність моделювання педагогічного процесу, проаналізовано методологічні підходи, на яких базується розробка моделі. Представлена модель процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, визначено зміст блоків з позиції їх функціонування. У межах аналізу змістовно-технологічного блоку моделі підготовки майбутніх соціальних педагогів схарактеризовано авторський спецкурс «Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування».The article proves the need to form a model of a pedagogical process, analyses the methodological approaches which are the base of the model. It is given the model of the process how to prepare the future social teachers to work with orphans and children without parental care, as well as it is defined the context of the model parts from the point of their functions. In the frames of analyses of content-technological block of the model of future social teacher training the author’s special course «Social-pedagogical work with orphans and children without parental care» is characterized.ukпедагогічні умовимодельмоделюваннятехнології навчаннядіти-сиротисоціальний педагогпринципи організації навчанняформування готовностіpedagogical conditionsmodelform a modelteaching technologyorphanssocial teacherorganization principles of teachingforming readinessРеалізація моделі як одна із умов формування готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклуванняRealization of the Model as a Condition of Forming Readiness to Work with Orphans and Children Without Parental CareArticle