Гумен СвітланаHumen Svitlana2022-12-132022-12-132021Гумен С. Особливості змісту і методики викладання предмету «Громадянська освіта» в закладах освіти [Текст] / С. Гумен // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2021. – № 1(9). – С. 141–148https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12631У статті визначено деякі особливості змісту і методики викладання предмету «Громадянська освіта» в освітніх закладах фахової передвищої освіти. Визначено зв’язок даного курсу з найактуальнішими питаннями життя сучасного українського суспільства, формування громадянської компетентності учнівської та студентської молоді, набуття навичок критичного мислення та комунікативних умінь. Загальними дидактичними принципами навчання громадянській освіті автор вважає орієнтацію на громадянські та національні цінності, інтегрованість змісту та інтерактивний характер навчання.The article deals with some peculiarities of the content and methods of teaching the subject―Civic Education‖ in educational institutions of professional pre-higher education. The article defines the connection of this course with the most vital issues of modern Ukrainian society, the formation of civic competence of pupils and students, the acquisition of critical thinking and communication skills. The author consider focus on civic and national values, content integration and interactive nature of learning to be general didactic principles of teaching.ukгромадянська освітагромадянська компетентністьзмістметодикакритичне мисленняцінностіінтеграціяінтерактивне навчанняcivic educationcontentmethodcivic competencеcritical thinkingvaluesintegrationinteractive learningОсобливості змісту і методики викладання предмету «Громадянська освіта» в закладах освітиSpecial Aspects of the Content and Methods of Teaching the Subject “Civic Education” in Educational InstitutionsArticle