Листопад Олена ВалеріївнаLystopad Olena Valeriivna2018-09-052018-09-052010Листопад, О. В. Соціальні технології інноваційного розвитку освіти: етнізація корінних народів Канади [Текст] / О. В. Листопад // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 101–110.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5231У статті здійснено аналіз сучасних соціальних технологій інноваційного розвитку освіти, зокрема, соціальної рівності й доступності освіти, що запроваджуються у процесах етнізації освіти корінних народів Канади; конкретизовано ефективність й результативність таких технологій; визначено ймовірні траєкторії використання зарубіжного досвіду в сучасній Україні.The social technology of innovative educational development' analysis, first of all, social equality and accessibility of the Canadian's aborigines, approaches of the progressive experience's use in modern Ukraine are discussed in this article .ukсоціальні технологіїінноваційний розвиток освітиетнізаціясоціальна рівністьдоступність освітиосвітатраєкторія розвиткукорінні народиsocial technologyinnovative educational developmentetnizaciasocial equalityaccess toeducationeducationtrajectoryof developmentindigenous peoplesСоціальні технології інноваційного розвитку освіти: етнізація корінних народів КанадиSocial Technology in Innovative Educational Development: Canadian Aborigines' EtnizaciyaArticle