Дяченко-Богун Марина МиколаївнаDiachenko-Bohun Maryna Mykolaivna2019-11-292019-11-292009Дяченко-Богун, М. М. Критерії та рівні підготовки старшокласників до реалізації заходів природоохоронного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / М. М. Дяченко-Богун // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 158–165.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8148У статті науково обґрунтовано практично-методичний підхід до визначення критеріїв та рівнів підготовки старшокласників загальноосвітніх закладів в умовах реалізації системи заходів природоохоронного виховання; висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з розробки системи критеріїв та рівнів підготовки старшокласників до реалізації заходів природоохоронного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах.In the article practically approach is scientifically grounded to determination of criteria and levels of preparation of senior pupils of general schools in the conditions of realization of the system of measures of nature protection education, describes the results of experimental work on the development of criteria and levels of training seniors to implement measures of environmental education in secondary schools.ukкритерії та рівні підготовки старшокласниківприродоохоронне вихованнявихованнядослідно-експериментальна роботазагальноосвітній навчальний закладcriteria and levels of preparation of senior pupilsnature protection educationeducationresearch and experimental workgeneral educationКритерії та рівні підготовки старшокласників до реалізації заходів природоохоронного виховання у загальноосвітніх навчальних закладахCriteria and Levels of Preparation of High School Students for the Realization of Environmental Education Measures in General Educational InstitutionsArticle