Матюха Катерина ЄвгенівнаMatiukha Kateryna Yevhenivna2021-07-232021-07-232021Матюха, К. Є. До проблеми розвитку усного зв’язного мовлення учнів із порушеннями інтелекту легкого ступеня [Текст] / К. Є. Матюха // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 67–72.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11119У статті окреслено аспекти проблеми розвитку усного зв’язного мовлення учнів із порушеннями інтелекту легкого ступеня. Визначено значення розвитку комунікації для загального розвитку особистості з порушеннями інтелекту легкого ступеня. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження щодо проблеми розвитку усного зв’язного мовлення учнів із порушеннями інтелекту легкого ступеня. Зазначено специфіку організації корекційної роботи щодо розвитку усного зв’язного мовлення учнів зазначеної категорії.The article outlines aspects of the problem of developing oral coherent speech of students with mild intellectual disabilities. The importance of communication development for the general development of personality with mild intellectual disabilities is determined. psychological and pedagogical research on the problem of development of oral coherent speech of students with mild intellectual disabilities is analyzed. The specifics of the organization of correctional work on the development of oral coherent speech of students of this category are indicated.ukрозвитокзв’язне мовленняучні з порушеннями інтелектулегкий ступінькорекційна роботаdevelopmentуснийoralcoherent speechstudents with intellectual disabilitiesmild degreecorrectional workДо проблеми розвитку усного зв’язного мовлення учнів із порушеннями інтелекту легкого ступеняTo the Problem of Developing Oral Coherent Speech of Students with Mild Intellectual DisabilitiesArticle