Товчигречка Леся ВікторівнаTovchyhrechka Lesia Viktorivnа2019-10-172019-10-172008Товчигречка, Л. В. Роль особистісно орієнтованого підходу в підготовці майбутніх учителів до професійної діяльності [Текст] / Л. В. Товчигречка // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 85–90.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7716У статті розглядаються провідні гуманістичні засади особистісно-орієнтованого навчання та здійснено спробу проаналізувати його роль у формуванні навичок професійної діяльності майбутніх учителів.Leading humanistic principles of the learner-centered studies are examinedin the article. An attempt to analyse the role of the learner-centered approach in forming skills of professional activity of prospective teachers is carried out.ukособистісно-орієнтоване навчанняпрофесійна діяльністьмайбутні учителіlearner-centered studiesprofessional activityfuture teachersРоль особистісно орієнтованого підходу в підготовці майбутніх учителів до професійної діяльностіThe Role of Person-Centered Approach in Preparations of Future Teachers to Professional ActivitiesArticle