Осьмук Наталія ГригорівнаOsmuk Nataliia HryhorivnaКривцова Олена БорисівнаKryvtsova Olena Borysivna2022-09-092022-09-092021Кривцова, О. Б. Промоція як фактор конкурентоспроможності закладу вищої освіти [Текст] : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр / О. Б. Кривцова, науковий керівник Н. Г. Осьмук. – Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. – 82 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12428В магістерській роботі обґрунтовано трактування промоції як фактора формування конкурентоспроможності закладу вищої освіти; уточнено сутність поняття «конкурентоспроможність закладу вищої освіти»; схарактеризовано провідні фактори, що забезпечують успішність функціонування закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг. З’ясовано, що в умовах цифровізації суспільства формування конкурентоспроможності сучасного закладу вищої освіти залежить від організаційного забезпечення промоції закладу в мережі «Інтернет». Проаналізовано особливості використання веб-аналітики як одного з інструментів визначення якості інтернет-промоції; виокремлено основні критерії оцінювання веб-сайтів закладів вищої освіти пошуковими системами; досліджено особливості забезпечення якості веб-сайтів зарубіжних закладів вищої освіти.The master's thesis substantiates the interpretation of promotion as a factor in the formation of the competitiveness of higher education institutions; the essence of the concept “competitiveness of higher education institution" is specified; the leading factors that ensure the success of the functioning of higher education institutions in the market of educational services are characterized. It was found that in the context of digitalization of society, the formation of the competitiveness of a modern higher education institution depends on the organizational support of the promotion of the institution on the Internet. The peculiarities of using web analytics as one of the tools for determining the quality of Internet promotion are analyzed; the main criteria for evaluating the websites of higher education institutions by search engines are highlighted; the peculiarities of quality assurance of websites of foreign higher education institutions are investigated.ukконкурентоспроможністьпромоціязаклад вищої освітицифровий маркетингвеб-аналітикавеб-сайтcompetitivenesspromotionhigher education institutiondigital marketingweb analyticswebsiteПромоція як фактор конкурентоспроможності закладу вищої освітиPromotion as a Factor in the Competitiveness of Higher Education InstitutionsMasters