Громова Наталія ВасилівнаHromova Nataliia Vasylivna2018-04-232018-04-232012Громова, H. В. Пізнавально-творчі якості як показники самореалізації студентів у навчанні [Текст] / H. В. Громова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 254–260.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4624У статті розкрито сучасний підхід до проблеми виокремлення та формування пізнавально-творчих якостей особистості, практичний прояв яких на різних рівнях є предметним показником творчої самореалізацїі студентів у навчанні. Подається сутнісна характеристика таких якостей, як: мотивація до самостійної творчості, діалогічна творча взаємодія суб'єктів навчання, володіння механізмами творчої діяльності, діагностичні уміння для вимірювання й оцінки освітніх продуктів, пізнавально-творча самостійність.In the article it is opened a modern approach in the problem of determination and formation of cognitive-creative qualities of a person, the practical manifestation of which is a substantive proof of self-realization in teaching of students at various levels. It is given essential characteristic of such features as motivation for independent creative work, creative interaction between the subjects of teaching, possession of creative work mechanisms, diagnostic skills in measuring and evaluating education output, cognitive- creative self-independence.ukпізнавально-творчі якості особистостітворча самореалізація студентівосвітні продуктиевристичне навчаннядидактична модельcognitive-creative qualities of a personcreative self-realization of studentseducation outputheuristic teachingdidactic modelПізнавально-творчі якості як показники самореалізації студентів у навчанніCognitive Creative Features as Indexes of Student's Self-Realization in LearningArticle